Veel gestelde vragen
Heb je een vraag over een bestelling? Wil je meer weten over onze services? Of kom je ergens niet uit?
Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Misschien dat jouw vraag hieronder al eens is beantwoord. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
We helpen je graag verder.
1. Bestellen
1.1 Ik wil een grotere bestelling plaatsen, hoe werkt dat?
Neem contact met ons op per telefoon ( 053 - 740 03 54 ) of per mail ( info@altijdattentshop.nl )
1.2 Hoe kan ik een wijziging aanbrengen in mijn order of de order annuleren?
1.3 Een order is pas definitief wanneer je een orderbevestiging in je inbox hebt ontvangen.
1.4 Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?
1.5 Welke dagen bezorgen jullie?
2. Betalen
2.1 Kan ik op rekening bestellen?
Nadat je als besteller bent toegevoegd krijg je de mogelijkheid, na goedkeuring, om op rekening te bestellen.
2.2 Kunnen jullie koppelen aan ons inkoopsysteem?
3. Verzenden
3.1 Verzenden jullie ook naar postbusadressen?
Nee.
3.2 Kan ik een bestelling plaatsen voor meerdere afleveradressen?
3.3 Wat is de levertijd van mijn order?
3.4 Bij een bestelling betaal ik verzendkosten per productgroep, klopt dit?
3.5 Waar wordt de bestelling geleverd?
3.6 Wanneer beschikt mijn bestelling over track en trace gegevens?
3.7 Wat als de ontvanger niet thuis is?
4. Bloemen
4.1 Hoe snel kan een bos bloemen bezorgd worden?
Bestellingen voor 13.00 uur kunnen nog op dezelfde werkdag worden geleverd. Bestellingen na 13.00 uur worden de volgende dag geleverd. Het is niet mogelijk om een tijdsvoorkeur te kiezen. Bloemen kunnen bezorgd worden tussen 9.00 uur en 17.00 uur.
4.2 Ik heb met spoed een bos bloemen nodig, help!
5. Taart & gebak
5.1 Hoe laat kan ik mijn taart en gebak laten leveren?
Je kunt kiezen tussen de volgende tijdvakken:
- Tussen 08:00 – 10:00 uur
- Tussen 09:00 – 11:00 uur
- Tussen 08:00 – 13:00 uur
5.2 Hoe moet ik mijn logo/afbeelding voor op een taart aanleveren?
5.3 Wanneer wordt mijn taart gemaakt?
6. Cadeaubonnen
6.1 Hoe lang is de cadeaubon geldig?
De geldigheidsduur van bijna alle cadeaubonnen gaat pas in ná activatie door de ontvanger van de bon.
Opgelet, dit geldt niet voor digitale cadeaubonnen. Deze worden geactiveerd verstuurd.
Opgelet, dit geldt niet voor digitale cadeaubonnen. Deze worden geactiveerd verstuurd.
6.2 Waarom is mijn fysieke cadeaubon niet geactiveerd?
6.3 De cadeaubon is niet aangekomen. Wat nu?
6.4 Wanneer ontvang ik mijn digitale cadeaubon?
6.5 Kan ik mijn cadeaubon zelf activeren?
7. Suggesties
Op zoek naar een custom made geschenk of naar een geschenk wat niet in de cadeaushop staat? Neem dan contact op met ons team. We helpen je graag verder.
8. Algemeen
8.1 Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
Altijd Attentshop I by Robitex
Josink Kolkweg 15
7545 PR Enschede
053 – 740 03 55
info@altijdattentshop.nl
Josink Kolkweg 15
7545 PR Enschede
053 – 740 03 55
info@altijdattentshop.nl
8.2 Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?
8.3 Hoe gaan jullie om met gegevens?
8.4 Hebben jullie keurmerken?
8.5 Hoe werkt jullie garantie?
Altijd Attentshop | by Robitex
Josink Kolkweg 15, 7545 PR Enschede
Josink Kolkweg 15, 7545 PR Enschede